Weer niets - Reisverslag uit Maków Podhalański, Polen van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu Weer niets - Reisverslag uit Maków Podhalański, Polen van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu

Weer niets

Blijf op de hoogte en volg Nico en Irene

23 Juli 2015 | Polen, Maków Podhalański

Vandaag hebben we al weer niets gedaan. Het was al heel vroeg heel erg warm en er was onweer voorspeld voor vanmiddag.

We zijn 's morgens meteen boodschappen wezen doen en dat was al weer meer dan genoeg.

Toen we terugkwamen op de camping begon het aardig te flitsen en donderen en even later regende het toch stevig door. Bij de buren de was binnen gezet en helaas hadden anderen minder geluk want die hadden het grote dakraam open laten staan.

's Avonds werd als voorbereiding op Auschwitz, de film de jongen in de gestreepte pyama getoond. Die heb ik overgeslagen en daar ging Nico alleen naar toe.

Gelukkig was het door de regen weer lekker wat koeler. Helaas ( weer ) geen warm water bij het douchen