New Forest - Reisverslag uit Fordingbridge, Verenigd Koninkrijk van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu New Forest - Reisverslag uit Fordingbridge, Verenigd Koninkrijk van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu

New Forest

Blijf op de hoogte en volg Nico en Irene

06 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Fordingbridge

Vandaag zijn we met Hans en Marleen naar Fordingbridge gereden. Dit is een plaats in de New Forest. Dit prachtige laaglandheidegebied staat bekend om zijn wilde pony's en edelherten.
Via de plaatselijke VVV zijn we naar een fietsenverhuurbedrijf gereden en daar hebben Nico en ik een tandem gehuurd. Hans en Marleen hadden hun eigen tandem meegenomen en we hebben een prachtige route gefietst. Na een stuk fietsen kwamen bij de Royal Oak en dachten we de route al bijna klaar te hebben, en dachten we er zelfs aan, om nog een stuk van de andere route te fietsen. Toen bleek dat er meerdere pubs waren met deze naam en dat we pas een zeer klein stukje gehad hadden...De andere route dus maar gelaten voor wat het was en aan de rest van onze oorspronkelijke route begonnen

Het gebied was werkelijk schitterend, heidelandschap, bossen en glooiende heuvels. Hier liepen pony's, herten, koeien en zelfs ezels vrij rond. Af en toe konden we niet verder, omdat er weer een kudde op de weg stond.

Veel foto's gemaakt onderweg en na 37 kilometer waren we blij dat we de fietsverhuur weer in beeld kregen. We hadden toch alle vier wel een houten kont gekregen.