Weer naar ziekenhuis - Reisverslag uit Brecon, Verenigd Koninkrijk van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu Weer naar ziekenhuis - Reisverslag uit Brecon, Verenigd Koninkrijk van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu

Weer naar ziekenhuis

Blijf op de hoogte en volg Nico en Irene

31 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Brecon

Vanmorgen eerst weer begonnen met hardlopen. Heerlijke weg er voor, geen heuvel te bekennen! Daarna zijn we met Hans en Marleen naar het ziekenhuis gegaan, waar het vooral een kwestie van geduld hebben was. Ook al had je een afspraak, je wachtte toch al snel een uur of twee. Na een bezoekje aan de dokter en de gipskamer, kwam Hans met mooi signaalgeel gips weer naar buiten. De kleur koos hij op klank, want signaalgeel klonk zo mooi. Gelukkig dat hij voor geel ging, want eerst wilde hij roze.

Daarna zijn we met elkaar naar Brecon gereden, waar we helaas te laat waren om een sloepje te huren. Daarom maar wat in de stad gelopen en toen het ging regenen via de apotheek weer naar de camping terug.
Daar nog geborreld en toen aan de pannenkoeken.

De mensen die vandaag meegedaan hadden met het caving en canyoning kwamen terug met mooie verhalen. Via een brievenbus en het toilet gingen ze door allerlei smalle poortjes door de grotten heen.

Margot had haar voet nog wat bezeerd en toen kon Gosse naar de EHBO. Dit bleek mee te vallen, maar misschien belt de dokter haar ook wel op na een paar dagen.