Stratford upon Avon - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu Stratford upon Avon - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu

Stratford upon Avon

Blijf op de hoogte en volg Nico en Irene

22 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Vandaag een dag om vrij te besteden op het programma. Eerst eens begonnen met hardlopen vanmorgen want dat was toch al weer bijna een weekje geleden. Viel niet mee op de erg smalle weggetjes waar het verkeer langs je raast en lijkt op de zeven heuvelenweg. Maar we kunnen trots zijn op ons zelf. Dat was Renate ook!

Toen heerlijk uitgebreid koffie gedronken in het zonnetje, want het is nog steeds prachtig weer hier.

Uiteindelijk vonden we het tijd voor iets cultureels en zijn we over zeer bochtige, smalle weggetjes naar Stratford upon Avon gereden waar Shakespeare geboren en begraven is. Een zeer levendig dorp, waar we lekker geluncht hebben, met op de achtergrond een gezellig muziekje van 2 jongens die aan het musiceren waren.

Om drie uur waren we weer op de camping, waar Nico meedeed met het tennistoernooi. Jullie begrijpen wel wie er gewonnen heeft, dus daar zeg ik maar verder niets meer over.
Daarna nog een afterparty en nu een beetje uitbuiken na het eten.

Morgen gaan we naar Blenheim Palace, wat vlakbij het beroemde Woodstock ligt!

• 22 Juli 2014 - 22:25

Nicky: