De Grote Sprong - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu De Grote Sprong - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nico en Irene Werumeus Buning - WaarBenJij.nu

De Grote Sprong

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Nico en Irene

18 Juli 2014 | Nederland, Brielle

Gisteren zijn we op pad gegaan. Eerst hebben we Diede bij Miranda gebracht in Biest-Houtakker. Ze kreeg een lekkere trimbeurt en kwam helemaal mooi gekapt en heerlijk fris ruikend weer mee. Nico en ik hebben op de parkeerplaats van de kerk gegeten en daarna lekker zitten lezen. Toen voor de eerste nacht naar Dorst gereden, want Diede mocht logeren bij Wilco en Niesje. Helaas was Diede nogal bezitterig naar de bal (die trouwens van Sproet was!) en beet in mijn hand. Praktisch als we zijn, eerst maar gegeten en daarna naar de huisartsenpost in Tilburg. Hoe lang is het geleden dat u........te lang dus, dus ook nog een tetanus injectie gehaald.

Vanmorgen nog ontbeten daar en toen op pad naar Brielle waar we de laatste nacht voor we op de boot naar Engeland gaan, zullen slapen.

Vandaag ook veel nieuws gevolgd, natuurlijk over die vreselijke vliegtuigramp waar steeds meer Nederlanders bij betrokken blijken te zijn, de intocht van de vierdaagse in Nijmegen en natuurlijk over de hittegolf.

Nog even afwassen, Brielle in en dan naar bed. Morgen de staat de overtocht van Hoek van Holland naar Harwich op het programma.